وبلاگ فرهنگی ،اجتماعی ثمر ابهر

خانوادگی ،اجتماعی،ثمرابهر،وبلاگ

درباره من
«عضو مركز توسعه وبلاگ نويسي ديني خراسان جنوبي با كد عضويت 50051»
به نام خدا
کار را با نام خدایی آغاز می کنم که آرامش دهنده دل هاست خدایی که عشق را آفریدوبه انسان یاد داد که دوست بدارد وامیدوارم در راهی که آغاز نموده ام آنچه از دلم بر می آید بر دل های مشتاق به محبت مردم عزیزمان بنشیند زیرا که من هم به محبت تمام مردم نیاز مندم وبرای جلب آن از هیچ کوششی دریغ نمی ورزم
و امادر باره وبلاگ  ثمر ابهر
پیدایش فضای مجازی و کاهش رسانه های سنتی در شهرستان ابهر و بر خورد سلیقه ای اربابان آنها به اجباربرای ایجاد ارتباط با مردم خوب ابهر استفاده از فضای مجازی را انتخاب نمودم که آرزو دارم در بهره گیری از این امکان مناسب اولا به هوای نفسم اجازه جولان ندهم ثانیا تنها برای ارتقاء سطح فرهنگ منطقه فعالیت نمایم و در نهایت اینکه چیزی را بنویسم که مرضای خداوند متعال و صاحبان حق باشد در این راه چون خود را کم توان و نیازمند کمک می دانم از عموم دوستاران فعالیت های فرهنگی در خواست می کنم که مرا در بجا اوردن رسالتی که بر دوش خود احساس می نمایم یاری دهند.

پی طاعت الهی به زمین جبین نهادن
گه و گه به آسمان ها سر خود فراز کردن
به مبانی طریقت به خلوص راه رفتن
ز مبادی حقیقت گذر از مجاز کردن
به خدا قسم که هرگز ثمرش چنین نباشد
که دل شکسته ای را به سرور شاد کردن
به خدا قسم که کس را ثمر آنقدر نبخشد
که به روی مستمندی در بسته باز کردن
                         "شیخ بهایی"
نويسنده :حسن اسدی
تاريخ: جمعه سیزدهم دی ۱۳۹۲ ساعت: ۸:۵۱ ق.ظ

دل من در هوس روی تو ای مونس جان
طبیعت دلدادگی ازدست دادن تعادل واستواری حاصل ازثبات داخلی و یا انتقال یافتن گرانیگاه به خارج از فرداست واگرغیراز این باشدبه جرات می توان ادعای عاشق را زیر سئوال برد و عنوان نمودکه او درعشق خودخالص نیست.
پس ای آنکه لرزیدن و سرگشتگی دلت این اضطراب را درتو ایجاد نموده است که آیا چنین وضعیتی می تواند طبیعی باشد بدان که بنا به فرمایش حافظ شیرین سخن که فرمود
خاک راهیست که در دست نسیم افتادست
بایدهم این چنین باشد زیرا که عاشق مخلص وگام گذارده درعشق ورزی عملا دل خودرا خاک پای نگار می نماید تا مبادا خاری پای نگاررا بخلد وازاین روست که به هرنسیمی وبادی که وزیدن آغازنماید دل او را جابجا می کند ورعشه بر اوواردمی کندو این نشانه خلوص درعشق است